Իմ սիրտը լեռներում է

Գլուխ առաջին

  • Քո կարծիքով ինչպիսի՞ն են հայր-տղա հարաբերությունները․ հիմնավորի՛ր մեջբերումներով։ Նմա՞ն են ձեր և ձեր ծնողների հարաբերություններին․ ինչո՞վ։

Հայր և տղա հարաբերությունները ինչ-որ չափով ավելի վատ էր նորմալից և դա ինչ-որ չափով աղքատության պատճառն էր։ Հայրը խիստ էր և դա բոլորովին նորմալ էր և այդ խստությունը կարող էր օգնել երեխաին ապագայում և ես արդարացնում եմ հոր խստությունը։ Հայրը պիտի լինի գօնի մի քիչ խիստ, բայց ամեն մանրուկի հանդեպ չէ այլ լուրջ բանի հանդեպ, օրինակ երեխաի ուսումի նկատմամբ, և այլն։ Իմ հարաբերությունները իմ հայրիկիս հետ շատ լավ են և ես իմ հարաբերությունները չեմ նմանացնում Ջոնի և իր հայրիկի հարաբերությունների հետ։

  • Տղաս, երբ դու հասնես իմ տարիքին, կիմանաս, որ երգերը կարևոր չեն, կարևորը հացն է: Աստված իմ, որքան վայրագորեն է հացը մաքառում սրտի հետ։

Ինչ-որ չափով կա այդպիսի բան, որ եթե դու միայն երգով զբաղվես և լավ չսովորես ինչ-որ բան չպարապես մեծանաս ոչնչի չես հասնի և կմնաս սոված:Այո իսկապես շատ է լինում երբ դու ուզում ես ուտել կամ ընդհանրապես ինչ-որ բան անել, սակայն հնարավորություն չունես:Ցավալի է:

Թողնել մեկնաբանություն